KAYAX FASHION

Zwykły wpis

kayax-fashion label

          Przygodę z szyciem torebek rozpoczęłam jakiś czas temu. Zainspirowana przez babcię – krawcową, która całymi dniami szyła na maszynie, zdecydowałam się na realizację mojej pasji – projektowania torebek.

Współcześnie nosimy ze sobą tyle rzeczy, że nie wystarcza nam miejsca w kieszeniach – i nie mówię tylko o Paniach, dla których torebka stała się must have nie tylko z praktycznego punktu widzenia, ale również przez wzgląd na jej wartości estetyczne. Panowie również coraz częściej przekonują się do tych dużych i pakownych dodatków do ich codziennej garderoby. Bez względu na to, czy jest ona skierowana do męskiej, czy żeńskiej publiczności, torebka powinna charakteryzować się funkcjonalnością, jak również być piękna.

Często kupowałam różnego rodzaju torebki, jednak po pewnym czasie pomyślałam: „Czemu nie spróbować zaprojektować torebek dopasowanych do moich indywidualnych potrzeb, a zarazem jedynych w swoim rodzaju?”. I po czasie wzmożonej pracy nad techniczną organizacją wreszcie wystawiam na światło dzienne niektóre egzemplarze.

Skomentuj

