Jajka wielkanocne

Zwykły wpis

Już jakiś czas temu postanowiłam, że zrobię COŚ ze wstążek. Okazały się nietrafionym zakupem do wykańczania torebek. Zostały mi więc w pracowni kilometry wstążki, z którą nie wiedziałam co począć. Przed Bożym Narodzeniem inspirowałam się wspaniałymi, ręcznie wykonanymi  bombkami i spróbowałam swoich sił na tym polu. Okazało się, że nie jest to takie trudne, a po kilku bombkach wiadomo, w jaki sposób układać wstążki, żeby wyglądały stylowo. Przed Wielkanocą zdecydowałam, że zrobię kilka jajek identyczną metodą. Oto rezultaty: 😀

Skomentuj

