Kocyki minky dla chłopca

Zwykły wpis

Ponieważ wielkimi krokami zbliżało się lato i nie ma sensu przegrzewać dziecka kołderką, której używam zimą, stwierdziłam, że uszyję mojemu synkowi kocyki minky – oczywiście z motywami motoryzacyjnymi:

IMG_2898

A ponieważ mój synek jest zapalonym fanem aut, ciężarówek i tym podobnych – mus to mus – nie było wyjścia. Oczywiście po kilku dniach okazało się, że potrzebny jest kocyk na zmianę, ponieważ kawałki banana dziwnym trafem znalazły się na poduszce. Mama wzięła się więc do pracy i uszyła kolejny – na zmianę. Tym razem z jego ulubionej bajki „Auta”:

IMG_2912

A ponieważ zostało mi trochę materiału minky i żal było go wyrzucać – zrobiłam fajne szaliczki na zimę:

IMG_2894

Oby mu służyły, bo jeszcze nie przetestował 😀

Skomentuj

