Patchworkowa narzuta na łóżko

Zwykły wpis

Moja mama zleciła mi uszycie kocyka patchworkowego z zastrzeżeniem, że MUSI być w odcieniach błękitu. Na szczęście miałam trochę niepotrzebnych materiałów w tym kolorze więc wzięłam się do pracy. Patchworkową narzutę szyłam po raz pierwszy i teraz mogę stwierdzić, że podziwiam panie, które na co dzień się się tym zajmują.

IMG_1665.JPG

Uszycie takiej narzuty to godziny krojenia, zszywania i dopasowywania małych elementów, które składają się na całość.

Skomentuj

