Skórzane pudełka na ścianę

Zwykły wpis

Pomysł wydał mi się ciekawy więc stwierdziłam, że zrealizuję we własnym domu to, co wymyśliłam jednego wieczoru: skórzane pudełka, które zawiesza się na ścianę.

Potrzebowałam do tego dość twardy materiał, żeby odpowiednio uformować pudełka. Oczywiście musiały być plecione, bo mam hopla na punkcie kwadratów i innych figur geometrycznych. Efekty widać na zdjęciu:

IMG_2259

Koszyki wiszą w przedpokoju przed wejściem i służą do trzymania czapek, rękawiczek i szalików, a latem apaszek i parasoli. Mogę powiedzieć, że pomysł sprawdza się w 100%.

Skomentuj

