Lampa ze sznurka DIY

Zwykły wpis

Ostatnio zachwyciła mnie lampa w kształcie kuli zrobiona ze srebrnego drutu. Ponieważ taka, którą sobie wypatrzyłam kosztowała krocie, a nie chciałam wydawać tyle kasy na produkt nie pierwszej potrzeby, postanowiłam, że posilę się magicznym youtube i znajdę jak zrobić tego typu lampę.

Najłatwiejszym sposobem okazało się zrobienie lampy z bawełnianego sznurka, a następnie pomalowanie go na dużej, dmuchanej piłce srebrną farbą w spray’u. Tak też uczyniłam. Klej, który kupiłam niestety okazał się mało trzymający, ale w końcu znalazłam klej w spray’u i wtedy poszło jak z płatka.

14055108_931079603704471_5672695888797032491_n

Czas schnięcia był dość długi, ale może to dlatego, że próbowałam coraz to nowych klejów.

14088581_931079607037804_6277257463460118305_n

Efekt końcowy jest super – przynajmniej moim zdaniem. Lampa jest twarda i trwała. Wisi w kuchni, ale nie widzę żadnych odkształceń spowodowanych zmianami temperatury.

Skomentuj

