Moja nowa pracownia

Zwykły wpis

Nowa nie nowa 🙂 Zdecydowałam, że po kilku latach przebywania w „trawiastej” zieleni należy mi się chwila wytchnienia i powrót do kolorów ziemi – czyli szarości. A tak na poważnie: ponieważ dokupiłam kilka gadżetów do mojej pracowni, nie miałam już miejsca na nowe rzeczy więc musiałam zrobić generalny remanent.. Po liftingu pracownia wygląda tak:

 

 

13934989_923043634508068_8877589739158460358_n Jestem z niej mega zadowolona, ponieważ spełnia kilka z moich podstawowych założeń: jest funkcjonalna, czysta, wszystkie szpargały pochowane, a pomoce krawieckie posegregowane w sposób znany tylko mnie 😉

Pracownia ma nowe maszyny: jedną do szycia butów (będzie mi służyć jako maszyna służąca do wykańczania torebek), jedną do szycia skór i ciężkich materiałów (moja ulubiona) i jedną do szycia lekkich dzianin, czy bawełny (zakupiłam ją z uwagi na dużą dostępność stopek, czego w maszynie przeznaczonej do ciężkiego szycia nie ma). Z takim asortymentem mogłabym spokojnie zacząć działać 🙂

Ale nie zacznę, przynajmniej dopóki nie wyzdrowieję 😦 Dopadła mnie miopatia (zanik mięśni) i neuroborelioza, co w przypadku szycia jest jak kara śmierci! Czekam więc cierpliwie na ustąpienie moich dolegliwości, aby w pełni móc się cieszyć zarówno moją pracownią, jak i rzeczami, które w niej kiedyś (mam nadzieję, że niedługo) stworzę..

Ale nie o tym mowa. Oświetlenie super, lampek ile dusza zapragnie, nawet nitki do overlocka poukładane wiszą na ścianie (nota bene mój pomysł półki na nitki). Po prostu zasiąść i szyć szyć i szyć 🙂

13939475_923043757841389_8848947919969687196_n

Półki ze słoiczkami wiszą, aby wiedzieć gdzie co jest, wielki, ruchomy stół do krojenia też się znajdzie, do tego wielka szafa, która pomieści zyliard materiałów – wszystko to na niecałych 9m2 🙂

 

img_2962

 

Skomentuj

